עבודות גמר למשרדים

משרדי רונן שם טוב

קרא עוד >

אין ספק שבשנים האחרונות עלה הביקוש להקמה ובנייה של משרדים ותשתיות מסחר שונות. אנחנו עדים לזה בעצמנו, לתנופת הבנייה בערי המרכז ולהקמה של מגדלי משרדים חדשים בכל פינה. עם התרחבותה של תעשיית ההייטק בארץ, הגדלת התקציבים למוסדות האקדמיים, עידוד בעלי המקצועות החופשיים וצמיחה של תעשיות עסקיות שונות- עלה גם הביקוש להקמת שטחי משרדים. יש עוד דרכים רבות להסביר את התופעה ההולכת וגדלה, אבל מה שחשוב לדעת שהיא כבר כאן איתנו.

אם גם לכם יש צורך בעודות בינוי למשרד וודאי נתקלתם בהתלבטויות רבות ובקשיים לכל הקשור בבחירת המקום, הבנייה, השגת האישורים השונים, העיצוב וכל מה שבא בדרך.
כדי להקל עליכם קצת בתהליך הסבוך, אספנו לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על עבודות גמר למשרדים- מה זה כולל? איך תעשו את זה נכון? ולמי כדאי לפנות?

מה כוללות עבודות גמר למשרדים?

אז מה זה בכלל עבודות גמר? עבודות גמר בבנייה, כשמן כן הן, השלב הסופי ביותר בתהליך הבנייה. לאחר בניית השלד של המשרד שלכם, תקבלו חלל ריק שמחכה שיפיחו בו חיים, זה בדיוק התפקיד של עבודות הגמר. עבודות הגמר כוללות את השלבים הסופיים של התקנות תשתיות חשמל, ריצוף, דלתות, חלונות, התקנת אמצעי מיזוג ועבודות אינסטלציה. זה מה שיהפוך את החלל שלכם למשרד שאפשר לעבוד בו. מדובר בשלב קריטי שיקבע את האופי העיצובי של המשרד שלכם ואת הנוחיות שלו בעבור העובדים.

חשיבות עבודות גמר למשרדים

אז למה עבודות הגמר כל כך חשובות? כשמדובר בחללים עסקיים או במשרדים, ברוב הפעמים מקבלים השוכרים את חלל המשרד ללא חלוקה פנימית מתאימה, מה שמצריך עבודת בנייה איכותית. עבודות הגמר כוללות את כל השיפוצים שיהפכו את החלל הריק למשרד המושלם. עבודות הגמר כוללות חלוקה נכונה של החלל, הקמת קירות גבס, תקרות, מערכות מיזוג ותאורה, התקנת דלתות, מסגרות, צבע – ובקיצור כל מה שחשוב. השקעת מחשבה בעבודות הגמר היא קריטית מאחר והיא מה שיקבע בסופו של דבר איך יראה המשרד שלכם ואיזה אווירה תהיה בו.

סביבת עבודה אידאלית

המשרד שלכם משרת צרכים רבים, אבל עליכם לזכור שבראש ובראשונה הוא נועד לעובדים שלכם. העובדים שיגיעו בכל יום שטופי מוטיבציה כדי לוודא שהכל מתקתק בשבילכם. בחירה נכונה של עיצוב המשרד והתשתיות שבוו היא בעצם בחירה נכונה עבור העובדים שלכם.

לעיצוב החלל תפקיד מרכזי באווירה שתקום בו ובתחושתם הכללית של העובדים. מחקרים רבים מוכיחים שסביבת עבודה נעימה, אסתטית ונוחה שמאורת ומעוצבת נכון גם מרוממת את תחושת שביעות רצונם של העובדים, ומעלה משמעותית את תוצרי העבודה. השקיעו במשרד שלכם ותראו איך ההשקעה הזאת תחזור אליכם בצורת תוצרים אפקטיביים ועבודה יעילה.

עבודות גמר למשרדים- מא' ועד ת'

אז הבנו כמה חשוב להשקיע בשלב עבודות הגמר בהקמת המשרד שלכם. עכשיו אתם וודאי שואלים את עצמכם-איך לעשות את זה כמו שצריך? אז בואו נגיע לעניין.

הדבר הראשון שכדאי שתדעו הוא שלגודל הנכס חשיבות רבה באשר לביצוע עבודות הגמר בו. במידה וגודל החלל קטן מ- 350 מ"ר, לרוב בעל מקום ידאג לעבודות הגמר. הסיבה לכך היא שלמרבית השוכרים בסדרי גודל קטנים יחסית, פחות יכולת פיננסית לדאוג להוצאות האלה. במידה ואתם שוכרים או רוכשים נכס שגודלו מעל 350 מ"ר, תצטרכו להתחיל חשוב על עבודות גמר. תחילה, עליכם לקחת בחשבון את מיקום חלל המשרד שלכם ולראות כיצד התבחין הזה עלול להשפיע על הבחירות שלכם. כל אזור מסחרי מתאפיין בנראות מסוימת ובאופי פעילות מסוים. בביצוע עבודות הגמר כדאי לוודא שאתם מכינים את השטח היטב לקהל הנכון שלכם ובצורה שמתאימה לאזור המשרד.

עכשיו, הגיע הזמן לאשר את התוכניות שלכם. לרוב מגדלי המשרדים יש חברת ניהול שמפקחת על הליכי הבנייה ומאשרת אותם. חברתם הניהול מחייבת את בעל המשרד להעביר את תכניות הבינוי לייעוץ מתאים ולאישור. קחו בחשבון שמדובר בתהליך שיכול לקחת קצת זמן. לפעמים יידרש לצוות היועצים זמן רב לעבור על התוכנית, ולעיתים הם גם ידאגו לשלוח תיקונים. חשוב שתדעו שאישור התוכנית אצל חבר היועצים מטעם הפרויקט, ידרוש לרוב עלויות של כמה אלפי שקלים. כדאי שתזכרו את העניין הזה ותחסכו מעצמכם את הבלגן הכרוך בשכירת יועצים משלכם. אנשים רבים לא מודעים לעניין הזה וכך משלמים לשווא סכום כפול על הפרוצדורה.

דבר נוסף שישפיע על אפשרויות הבחירה שלכם בנוגע לעיצוב המשרד ולעבודות הגמר בו הוא זמן השכירות של המקום. זכרו שאם הצפי הוא להסכמי שכירות לטווח ארוך, כך בעל המקום יהיה גמיש יותר אתכם לאורך התהליך ויתאמץ להתאים את עבודות הגמר במקום לגחמות שלכם.

איך תבחרו בבעל מקצוע מתאים לעבודות הגמר?

עבודות הגמר הן השלב החשוב ביותר בהקמת המשרד שלכם, הדובדבן שבקצפת. לכן חשוב שתבחרו בבעל מקצוע שמתאים למשימה ושישאיר אתכם מרוצים. מומלץ לבחור בחברת הנדסה מקצועית, שקיבלתם עליה המלצות וחוות דעת טובות. בחנו פרויקטים קודמים שהחברה הקימה, כך תוכלו לבחון את מומחיותה של אותה החברה ולקבל השראה גם עבורכם. ברגע שתקבלו מושג על העבודות האחרונות שלה, תוכלו להחליט האם היא החברה המתאימים עבורכם.  ואם הצלחתם סופסוף למצוא חברת בנייה שתוצריה סיפקו אתכם, הגיע הזמן להתחיל לדבר ולתאם ציפיות. עבודות הגמר הן תהליך שיכול לקחת זמן, לכן עליכם לדאוג להיות בקשר רציף עם הקבלן לאורך כל התהליך. דברו ביניכם על העלויות, התכנון, לוח הזמנים ועל כל מה שצץ בדרך. כך תוודאו שהכל קורה בדיוק כפי שרציתם.

עדיין מחפשים חברת בנייה שתלווה אתכם בתהליך?
זקוקים לייעוץ בנוגע לעבודות גמר למשרדים, לעסקים או לחללים פרטיים?
פנו אלינו לשיחת ייעוץ ותבלו את כל המידע שאתם צריכים.

א.א.י הנדסה בע”מ סטנדרט חדש בבנייה

03-5336003