הקמת בתי קפה

מייסון קייזר נמל תא

רולדין שוהם

קפה גו קיבוץ גלויות

קפה גו מרום נווה ר"ג

וניליה נמל תא

וניליה ביג

קרא עוד >

הקמת בתי קפה

במדינת ישראל אנו רואים מדי שנה מאות ואף אלפי בתי קפה המוקמים מדי שנה. הקמת בתי קפה צריכה להיעשות תוך כדי תכנון נכון ומקצועי של בעל מקצוע אשר יעזור לכם למקסם ככל האפשר את בית הקפה שלכם – הן מבחינה תכנונית ופיננסית, לוגיסטית וניהולית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות הקמת בתי קפה, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של א.א.י הנדסה פה לעשות לכם סדר.

עולם המסעדנות – עולם מלא בתחרותיות

החלטתם שאתם מעוניינים להגשים את החלום שלכם ולפתוח בית קפה שכונתי. אם אנו נסתכל על התמונה הרחבה אנו נראה כי במדינת ישראל ניתן למצוא כמעט בכל רחוב בית קפה אחד או שניים, כאן נוצר הצורך בליווי וייעוץ נכון שייצור בידול ויעלה אתכם על המפה. אם אנו נשווה בתי קפה לעסקים אחרים אנו נגלה כי מדובר בעסק בעל סיכון גבוה ביותר מאחר ומנתונים אנו למדים כי למעלה מ – 70% מבתי הקפה שנפתחים מרימים את הכיסאות לאחר – 5 שנים מהרגע שנפתחו. כמו כן 40% מן בתי הקפה מוצאים את עצמם נסגרים כבר בשנה הראשונה. עולם המסעדנות ושוק בתי הקפה נחשב לשוק תחרותי מאוד ודורש מקצועיות בכל הקשור לליווי ותכנון – הן מבחינת מיקום, אסטרטגיה שיווקית, תכנון פיננסי, לוגיסטי וניהולי.

ייעוץ להקמת בית קפה: מה הן המלאכות שנעשות?

ייעוץ להקמת בית קפה הינה מלאכה הנעשית על ידי חברה המתמחה בהקמת בתי קפה ובתכנונם. במהלך ייעוץ להקמת בתי קפה אנשי המקצוע של א.א.י הנדסה נוגעים במגוון רחב של נושאים במטרה למקד את העסק שלכם ולבדל אותו מן המתחרים שלכם – כך שתוכלו להפוך את חלום בית הקפה שלכם למציאותית ורווחית. בין המלאכות שנעשות אנו רואים: בדיקת כדאיות לבית הקפה, מימון וכלים לבית הקפה, תכנון עסקי ותוכנית עבודה מפורטת ומסודרת (לצד יעדים לטווח הקצר והארוך), בחירה של מיקום איכותי, בניית קונספט עסקי, בניית תפריט, תכנון אדריכלי ועיצובי, ליווי בקבלת היתרים ואישורים, ניהול ספקים ועבודה אל מול ספקי השירות המובילים ביותר, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, ניהול פיננסי ועוד מגוון רחב של שירותים נוספים.

עלות הקמת בית קפה – מה העלויות הצפויות?

אתם מעוניינים להקים בית קפה אך תוהים מה הם העלויות השונות. אנו למדים כי עלות הקמה של בית קפה משתנה מבית קפה אחד למשנהו ומורכבת ממספר היבטים ומשתנים – עלות המיקום, מיקום, האם יהיה צורך בשירותי אדריכלות ובעיצוב פנים, בטיחות, רישוי פנים, אסטרטגיה שיווקית, ציוד, ספקים איתם תבחרו לעבוד ומגוון משתנים נוספים. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר היא לפנות אל חברה המתמחה במלאכת ייעץ להקמת בית קפה אשר תעשה יחד איתכם שיחת אפיון של הצרכים שלכם ותבנה תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת אשר לאחריה תדעו מה העלויות הצפויות של הקמת בית הקפה שלכם.

במרוצת השנים ראינו עשרות בתי קפה בעלי פוטנציאל רב להצלחה אשר לא הצליחו לשרוד מאחר ולא ניהלו את תזרים המזומנים שלהם בצורה נכונה ולא הצליחו "להשתחל" מבחינה שיווקית ואסטרטגית בתחרות הבלתי נגמרת בשוק בתי הקפה. בדיוק לשם כך אנו רואים חשיבות באפיון עלות הקמת בית קפה לצד אנשי המקצוע של א.א.י הנדסה.

ניהול פרויקטים לבית קפה – החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום

ניהול פרויקטים לבתי קפה אינו מלאכה פשוטה וטומן בחובו לא מעט אתגרים, בדיוק לשם כך אנחנו נרצה לעבוד עם חברה המתמחה בניהול פרויקטים לבתי קפה. חיפוש קטן במנועי החיפוש והרשתות החברתיות מוביל אותנו אל עשרות ואף מאות נותני שירות וחברות אשר מציעים שירותי ייעוץ להקמת בית קפה. כתוצאה מכך אנשים רבים תוהים – "איך אוכל לבחור את החברה הטובה ביותר עבורי?" אנשי המקצוע של א.א.י הנדסה החליטו לרכז עבורכם שלושה כללי אצבע שיהפכו לכם את החיים לפשוטים הרבה יותר.

  • המשולש הקדוש – ותק, ניסיון ומוניטין – זהו המשולש הקדוש שלנו ואנו חושבים שהוא הכרחי לעבודה עם כל בעל מקצוע בכל עת. אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים הינה חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולם ההנדסה לצד עולמות הייעוץ למסעדות ובתי קפה. חברה כזו תדע לאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו על הצד הטוב ביותר ותלווה אותנו משלב הרעיון ועד לתפעול השוטף של המסעדה.
  • ניסיון בתכנון פיננסי והקמת בתי קפה לצד ניסיון אדריכלי – הקמת בית קפה איננו עניין פשוט, אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר נותנת לנו קשת של שירותים תחת קורת גג אחת. בראש ובראשונה אנו נרצה לבדוק שהחברה מתמחה בתכנון פיננסי, ייעוץ והקמה של בתי קפה אך גם מתמחה בעולמות האדריכלות ועיצוב פנים – כך נוכל ליהנות מן כל העולמות בעת ובעונה אחת. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה אשר לקחה חלק במגוון רחב של פרויקטים הנדסיים בעולמות ההסעדה ועובדת לפי הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר.
  • חוג לקוחות – אנו מאמינים שחוג הלקוחות מעיד לא מעט על החברה איתה נבחר לעבוד. אנו נרצה להסתכל מי הם חוג הלקוחות של החברה והאם יש חוג לקוחות מן הנישה שבה אנו מחפשים חברה שתלווה אותנו – חברה העובדת עם המסעדות ובתי הקפה המובילים בישראל זו התחלה טובה.

הקמת בתי קפה – א.א.י הנדסה

חברת א.א.י הנדסה הינה אחת מן החברות הותיקות, המוערכות והמובילות בישראל בעולמות ההנדסה. החברה הוקמה לראשונה בשנת 1996 על ידי אד' שמעון יצחק, צברה ניסיון ומוניטין רב ולקחה חלק במגוון רחב של פרויקטים בעולם המסעדנות לצד ליווי מלא מן שלב הרעיון ועד התפעול השוטף והיום-יומי של המסעדה ו/או בית הקפה. החברה חרטה לדגלה עבודה אל מול הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר לצד שקיפות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.

בין קהל לקוחותינו ניתן לראות מגוון רחב של לקוחות מסקטורים נרחבים, בעולמות המסעדנות אנו רואים – ג'אפניקה, לחם בשם, איגנס בר, ביסטרו 56, עד העצם, רולדין, ווק טו ווק, ארומה, אושי אושי, יוסף אירועים ומסעדות ובתי קפה רבים נוספים.

אנו מזמינים אתכם לאפיין יחד איתנו את בית הקפה שלכם ולצעוד כל הדרך עד ללגימה האספרסו הראשונה,

א.א.י הנדסה.